poniedziałek, 19 czerwca 2017

23.Halina Mlynkova

Halina Mlynkova - polska piosenkarka i autorka tekstów. Wokalistka zespołu Brathanki w latach 1998-2003.
Z zespołem Brathanki nagrała dwie płyty: "Ano!" i "Patataj" oraz takie przeboje jak: "Czerwone Korale", "W kinie, w Lublinie - kochaj mnie", czy "Gdzie ten, który powie mi". 6 czerwca 2014 wygrała konkurs "Super Premiery" podczas 51 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, wykonując utwór "Ostatni raz". Podczas festiwallu otrzymała również nagrodę fotoreporterów i dziennikarzy. W 2015 otrzymała dwie nominacje  do nagró muzycznych Superjedynki w kategoriach: SuperPrzebój (za "Ostatni Raz") i SuperArtystka. Prowadziła wraz z Tomaszem Kammelem i Maciejem Musiałem szóstą edycję programy The Voice of Poland. 30 września 2016 roku premierę miała jej trzecia solowa płyta studyjna zatytułowana "Życia mi mało". Album promowany był przez single "Kawa" i "Mówisz mi".
Pierwszy z autografów Haliny Mlynkovej zdobyłem listownie i jest on złożony na pocztówce/zdjęciu artystki. Podpis w zeszycie zdobyłem osobiście podczas spotkania z artystką w Empiku w Łodzi. Oba autografy są z dedykacją.

Sposób zdobycia?: listownie/osobiście
Na czym złożony?: pocztówka/w zeszycie
Czas oczekiwania?: -
Wymarzony?: nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz